Azon anyukák, akiknél már legalább a második gyerkőc is megérkezett, nagyon jól fogják tudni miről beszélek. Míg az elsőnél folyton sterilizálsz, félhomályban és csöndben szoptatod, gondosan igyekszel a legtökéletesebb anyának lenni, és folyton azon aggódsz, hogy nem leszel az, addig a másodiknál az aggódás szerencsére alábbhagy. Bátran etetsz a nagyobb kölykök viháncolása közepette és sétálni sem indulsz el a babával 3 napi élelem és négy rendbeli váltóruha cipelésével.
A Procter & Gamble zseniális pelenka és baba törlőkendő reklámjai egy olyan közös szülői tapasztalást dolgoznak fel, amit gyakorlatilag minden többgyerekes szülő átélt és amin az egygyerekes szülők is idővel jót nevetnek majd, történetesen, hogy: mennyire csökken az aggódás-faktor a második gyereknél.
Még ha a reklámok kicsit kiélezettek is, biztos mindenki magára ismer majd!
Forrás: Creativeads
Ha tetszett a bejegyzés, köszönöm hogy megosztod másokkal is.
A blog Facebook oldalához IDE kattintva csatlakozhatsz, ahol értesítést kapsz az új posztokról is.